Geoblog.pl    Visionaire    Podróże    Indie. W królestwie Ladakhu...    Wybieramy Bloga Roku 2011

Wybieramy Bloga Roku 2011

Słowacja
Słowacja, Bratislava

Moi Drodzy!!!

Ogrom i różnorodność świata sprawia, że decydując się na jakąkolwiek podróż nieważne czy tą bliższą czy też dalszą nierzako stajemy przed trudnym wyborem dotyczącym zarówno samego jej celu, ale również i charakteru. Stąd też niejednokrotnie trapiony właśnie takimi wąpliwościami wszelkie decyzje o wyjeździe podejmowałem więc spontanicznie bądź też bardziej świadomie. Jakiekolwiek by one jednak nie były ich podłożem oprócz książek, bezpośrednich rozmów były zawsze podróżnicze blogi będące bez wątpienia kopalnią wiedzy, ale przede wszystkim bijącym źródłem najświeższych informacji o świecie, ale co ważniejsze źródłem inspiracji.

W związku z powyższym swojego startu w konkursie nie traktuję bynajmniej w kontekście chęci autoprezentacji własnej osoby lecz w celu zaproponowania niezdecydowanym i głodnym świata podróży przez barwne Indie do wciąż nie do końca odkrytej przez świat krainy Ladakhu. Jeśli komuś więc powyższy tekst pomoże w zoorganizowaniu wyjazdu do Małego Tybetu jak zwykło mawiać się o Ladakhu będzie mi niezwykle miło. Jeśli ktoś natomiast przy okazji postanowi zagłosować na mój blog będzie mi miło podwójnie:) Tak czy owak zapraszam do lektury... i głosowania. Za każdy oddany głos z góry serdecznie dziękuję.

Głosowanie w tym etapie Konkursu polega na wysłaniu SMS o treści D00183 na numer 7122. Koszt SMSa to 1,23 zł brutto.

(Uwaga! W treści SMSa należy umieścić jedynie numer bloga, nie należy umieszczać w niej żadnych dodatkowych znaków ani spacji.)