Geoblog.pl    Visionaire    Podróże    Kirgistan. Ścieżkami Tien - Szanu...    Ponownie we Lwowie...
2007

Ponownie we Lwowie...

Ukraina
Ukraina, Lwów

Dotarcie do Lwowa dla części grupy oznacza ostatni etap wyprawy. Obowiązki wzywają, czas więc wracać powoli do domu. Dla nas jednak to tylko krótki przystanek na trasie podróży. W dalszej kolejności wiedzie ona bowiem bezpośrednio w pasmo Czarnohory, by ostatecznie zakończyć się na Krymie, gdzie przewidziany jest wielki finał wyprawy. Oprócz wcześniej ustalonego spotkania z rodziną czekają na nas również inne atrakcje w postaci ciepłego morza, wspaniałej pogody, dobrego wina, a przede wszystkim kiczowatych dyskotek trwających do wczesnych godzin rannych. Jednym słowem wakacje przez duże W.
W pierwszej kolejności jednak po nocy spędzonej we Lwowie i hucznym świętowaniu na rynku głównym miasta wraz z Ukraińcami wywalczonej przez nich niepodległości ( dzień naszego przebycia pokrywa się bowiem z Dniem Niepodległości na Ukrainie) wsiadamy do marszrutki i kierujemy się w stronę wsi Werhowina skąd zamierzamy rozpocząć krótki trekking w obrębie najwyższych wierzchołków Czarnohory.